Stonepower uudistui!

 

Vuodesta 2007 lähtien markkinoilla ollut kallioporavaunumerkki Stonepower kokee nyt merkittävän uudistuksen. Brändin visuaalisuus uudistuu. Uusittu ilme tulee keväästä lähtien näkymään asteittain sekä tuotemerkin markkinoinnissa että koneissa.

Uudessa ilmeessä on jotakin vanhaa ja jotakin uutta’, luonnehtii toimitusjohtaja Mikko Mäkimattila kuvatessaan uudistettua ilmettä. Tuttua on vanhasta ilmeestä välittyvä voima ja energia. Vastaavasti uudella ilmeellä on haettu selkeyttä ja modernia linjakkuutta. Yksi keskeinen panostusalueemme tulevaisuudessa on Stonepower-tuotemerkin tunnettuuden lisääminen kansainvälisesti. Myyntialueemme laajenee asteittain uusiin maihin ja kilpailijoista erottautuva tuotemerkki tukee markkinoillepääsyä.

Uuden strategiansa mukaisesti Stonepower haluaa keskittyä pintaporaukseen ja siihen kehitettyjen poravaunujen tuotekehitykseen ja valmistukseen. ’Myyntimme on kasvanut viime vuosina tasaisesti ja tavoitteet lähitulevaisuudessa on asetettu korkealle’, toteaa tuotekehityksestä vastaava Petri Lehtinen. Kasvutavoitteen tueksi rakennamme imagollisesti erilaisen brändin, joka kuvastaa vahvuuksiamme. Stonepower poravaunut on kehitetty asiakkaita kuunnellen. Ne ovat tehokkaita, monikäyttöisiä, kestäviä sekä helppoja käyttää ja huoltaa.

 

83 thoughts on “Stonepower uudistui!

  1. Wow, superb blog layout! How long have you ever been blogging for?

    you make blogging look easy. The whole glance of your web site is
    excellent, as smartly as the content material! You can see similar here
    sklep internetowy

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *